Sunați-ne
079 71 01 01Purificarea cu ozon - pentru că fiecare client este cel mai important!
Doriți să vă primiți clienții în încăperi cu aer curat și igienizat? Doriți să eliminați mirosurile neplăcute din bucătărie și din sălile de mese? Cu ajutorul ozonului, puteți purifica aerul din camerele de hotel eliminând mirosurile și agenții patogeni, cauza infecțiilor și a contaminării alimentelor.
SANITARE CU OZONUL IN HOTELURI
UTILIZĂRI
Purificarea cu ozon este recomandată pentru hoteluri, moteluri, pensiuni, B&B, saloane de înfrumusețare, stațiuni turistice.
Purificarea aerului
Ozonul este recomandat pentru igienizarea suprafețelor, pereților, pieselor de mobilier, obiectelor și țesăturilor: canapele, covoare, perdele, saltele, perne, cuverturi de pat. Purificarea camerelor, spațiilor comune, recepției, restaurantului, a zonei de SPA și a toaletelor.
Purificarea apei
Este recomandată spălarea cu apă îmbogățită cu ozon a tuturor suprafețelor, precum și a obiectelor fragile. Curățarea echipamentelor, a instrumentelor, corpurilor de mobilier din baie, a meselor de lucru, a mânerelor și a accesoriilor.
Conservarea alimentelor
În bucătărie și în cămară, utilizarea ozonului este recomandată pentru a reduce riscul contaminării bacteriene a alimentelor. Proprietățile sale oxidante blochează proliferarea bacteriilor și mucegaiurilor și încetinesc deteriorarea alimentelor, facilitând conservarea acestora. Purificarea aerului din bucătărie și din cămară. Apa ozonificată se folosește pentru spălarea hotelor de aragaz, a frigiderelor și a aragazului.
AVANTAJE
Unul dintre primele lucruri pe care le percepe un oaspete când intră în camera unui hotel este nivelul de igienă și curățenie. Igienizarea camerelor pentru fiecare client nou înlătură mirosul și microbii proveniți de la persoana care s-a cazat înainte, creând un mediu profund dezodorizat și decontaminat, gata de a găzdui un nou oaspete.
Purificarea cu ozon a hotelului dvs. reprezintă o formă de respect față de clienți și față personalul de menaj, cărora le protejați sănătatea. De asemenea, aceasta protejează și hotelul de posibile plângeri și neînțelegeri.